Recomandare masaj si impachetare : MIKO SPA

Acum o vreme am fost la masaj si impachetare la Miko Spa. A fost o experienta minunata pe care as repeta-o cu mare drag oricand.

Maseuza mea avea maini de inger , era foarte bine documentata si cu o seninatate si un calm uimitor. Mi a explicate in fiecare secunda ce face, cum face, care sunt punctele de presiune si de relaxare.

Dupa masajul care mi-a dat impresia ca am ajuns in Rai , a urmat impachaterea in ciocolata :D . Aceasta era facuta la cald, asa ca, din cand in cand maseuza mea venea sa verifice daca totul este ok, daca ma simt bine sau am nevoie de ceva.

Apoi a urmat dusul in cabina d dus pentru intimitate si cu un gel de dus care mirosea genial. Papuci de unica folosinta , bikini de unica folosinta, halat. Spa- ul este mare, frumos, extrem de curat. Camere individuale cu lumina intima si muzica fluida. Personal amabil si documentat. u detalii

Tot aici am facut si manichiura cu masaj la maini. Am plecat zambind si mirosind a bomboana:D. Partea preferata la manechiura a fost impingerea cuticulelor cu un betisor special, nu taiarea lor, ceea ce reduce riscul de infectie

Pentru detalii si informatii aveti la dispozitie site- ul lor :
http://mikobeauty.ro/

P.s : eu am fost la Miko spa nord, care arata ca in fotografia din stanga ( in alb)
foto luata de pe site-ul lor

Etichete: , , , , , , ,