Tips and tricks : PARFUMUL

Eu una sunt o mare impatimita a parfumului . Daca as putea mi-as face face o camera depozit de parfumuri. :D

De o vreme am aflat tips and trickss pentru aplicarea corecta a lui astfel incat sa tina mai mult timp si notele sale sa nu fie distruse :

1. nu se aplica dupa un ulei sau o lotiune de corp, deoarece mirosul parfumul poate fi alterat

2. cand se aplica parfumul la incheietura mainilor , acesta nu se freaca , pentru ca se distrug moleculele din componenta parfumului responsabil de intensitatea si rezistenta mirosului

3. apa de parfum se pulverizeaza o singura data , deoarce mirosul este mult mai intens

4. si inca un tips despre apa de parfum : se pulverizeaza in aer si se trece prin moleculele fine , tot pentru a evita lesinarea persoanelor de langa noi :D


Si ca tot vorbesc de parfum, vreau sa va spun cate ceva despre pasiunea mea de luna aceasta : apa de toaleta Moon de la Oriflame.

Descrierea ei este urmatoarea :

* ". Notele ozonice de vârf, potenţate de tonurile picante ale citricelor şi cardamonului, îmbrăţişează o inimă florală, pentru ca apoi să dezvăluie senzualitatea irisului şi moscului.Adaugă fiecărei nopţi un strop de magie, cu aroma cristalină a apei de toaletă Moon " 

Parerea mea :
- este o apa de toaleta usoara , un pic fresh , fara a trece spre sport , feminina si purtabila la orice ora din zi sau noapte. 
- este destul de puternica pentru a fi simtita , dar nu intr-atat incat sa dai migrene
- se simte tonul de citric si senzualitatea moscului , insa nu sunt sugrumate celelalte note din interiorul moleculelor
- merita cumparata , mai ales ca pretul este modic si tine cateva ore bune, chiar si o zi , depinde de PH-ul pielii fiecaruia

Eu sunt extrem de multumita de ea si o recomand cu drag :)
Daca ati incercat acest parfum , astept comentarii si/sau sugestii

Bye bye all

* descriere luata de pe site-ul Oriflame
L.E: aceasta postare nu este o reclama , ci contine parerea mea personala despre un parfum drag. Nu incerc sa inscriu pe nimeni , sa conving pe nimeni si mai ales sa fac vreo vanzare. Pe viitor voi mai scrie despre parfumuri interesante de la diverae firme , fara niciun rol in afara de cel de exprimare libera a unei pareri.

Etichete: , , , , , , , , , ,