Prajitura simpla cu cacao

     Nu sunt eu maestru bucatar, dar din cand in cand imi fac curaj si incerc cate o reteta mai usurica :D
Asa ca astazi propun o reteta rapida , care mi-a iesit din prima :) : o prajitura simpla cu cacao

Ingrediente :
- 2 linguri margarina ( eu asta am pus cand am facut, dar data viitoare voi incorpora unt , deoarece este sanatos, mai gustos si hranitor )
- 2 linguri cacao
- 1 cana zahar
- 1 cana faina
- 1/2 cana lapte
- 2 oua batute
- 1/2 lingurita esenta vanilie


Se amesteca bine margarina si zaharul .
Se adauga celelalte ingrediente.
Se amesteca bine 3 minute (cu mixerul)
Se toarna intr-o tava unsa cu putin unt si presarata cu putina faina si se coace 30 de minute la cuptorul preincalzit
Se taie felii si se orneaza.

Asta este toata reteta. Se face repede si usor. Si este si foarte gustoasa. In aluat se poate pune orice vi se pare ca ar maximiza gustul. Eu am pus afine. Aroma lor s-a imbinat pefect cu compozitia.

Etichete: , , , , ,