Negutatoarea din Venetia la Teatrul Masca

   Duminica 9 martie , ineditul teatru Masca ne-a facut un cadou minunat : un concurs pentru bloggeri la care am putut castiga invitatii pentru piesa "Negutatoarea din Venetia".
    Spre rusinea mea , nu mai fusesem la un spectacol atat de neobisnuit pana acum si am intrat un pic sceptica in sala. Dar la finalul piesei am plecat atat de incantata , incat imi parea tare rau ca s-a terminat. Imediat ce s-au stins luminile , m-am simtit ca Alice in tara minunilor , in timp ce cadea prin gaura de iepure :un vartej ametitor , dar cu singuranta extraordinar si delicios pentru minte si suflet.
     Piesa e foarte bine pusa in scena si deznodamantul este o surpriza placuta  , ce iti intipareste un zambet larg pe fata. Nimic nu eclipseaza jocul actorilor , efectul mastilor si emotiile transmise. Mi-au rascolit o multime de sentimente : tristete ,  furie , dar au predominat momentele in care am ras cu gura pana la urechi. Pe langa actorii care au jucat atat de bine incat m-am simtit activ implicata in poveste (efect sporit si de sala intima , in care nu s-a strecurat zidul acela invizibil intre public si scena ) ,am fost extrem de uimita de masti. Pentru ca , asa cum putem deduce din denumirea teatrului , piesele au o componenta nemaintalnita la noi in tara : mastile pe care actorii le poarta in timpul pieselor si care pe mine m-au fascinat . Si asta deoarece , desi incremenite , se mulau pe fiecare moment , parand ca isi schimba expresia constant :tristete , fericire , iubire.
    Piesa nu v-o povestesc , dar gasiti poze mai sus si mai jos :) . Va recomand cu caldura sa mergeti sa va delectati de cate ori aveti ocazia la teatrul Masca. Va fi o exeprienta de neuitat. Iar in acesta perioada aveti la dispozitie o multime de alegeri : " Romeo si Julieta " , " Militarul fanfaron " , "Flecarelile femeilor " . Si in curand veti putea participa la a IV-a ediČ›ie a FESTIVALULUI INTERNAČšIONAL DE STATUI VIVANTE. Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile , puteti urmari pagina de facebook a teatrului Masca
    Deci nu mai stati pe ganduri , va extrem de interesant , nu veti regreta nicio secunda :)



Etichete: , , , , , , , , , ,