Alergia

Intr-o buna dimineata , m-am trezit , dupa un somn odihnitor , posesoare  de bube rosii , ca o muscatura de paianjen , pe fata , maini si picioare . Initial chiar am crezut ca asta sunt si am stat relativ linistita asteptand sa treaca. Insa , spre nefericirea mea , jigodiile alea rosii incepusera sa ma manance ca dracu.  Stand eu drept si gandind stramb ( sau cum era zicala aia ? :D ) , am inceput sa ma panichez cum ca ar fi una din bolile copilariei care ma ocolisera cu succes pana atunci.  Asa ca mi-am luat ciubotele la spinare si am alergat la doctorul de familie sa ii plang pe....halat. Dupa juma de ora eram la fel de nedumerita ca atunci cand venisem , dar aveam si o veste buna : nu ma pocnise nicio urma de copilarie , era o alergie ... nu se stia la ce sau...o muscatura. M-au trimis cu reteta in dinti la farmacie , ca sa nu mai scarpin ca ursul de copaci. Acolo am luat un medicament pt alergii 'Aerius ' pe care l-am hapait cuminte 10 zile,  impreuna cu un regim vegan , pentru ca alergia era posibil sa fie si de la mancare , in special carne .
  Dupa 10 zile , eram iar in pielea mea veche , fara adaosuri nesanatoase si fericita ca un berbec pe tarla . Numai ca , all good things must come to an end , asa ca acum 3   zile cu ce m-am trezit iar? Cu jigodiile rosii care iar ma faceau sa devin masochista incercand sa le potolesc. Culmea era ca , atunci cand le scarpinam , nu faceam decat sa le umflu si sa se intinda . Bine macar ca nu eram contagioasa.
  Cu nervii intinsi la maxim , pun mana pe telefon si marai iar la doctorul de familie , care imi spune nonsalant ca era normal sa reapara , deoarece noi am tratat simptomele , fara sa rezolvam cauza. Din pacate insa , nu ma putea programa decat peste 2 zile. Pana atunci am inceput sa caut o solutie de linistire , sa nu imi rup piele de pe mine , fasie cu fasie.  Asa ca am dat fuga la Plafar , ocolind farmacia , nu pentru ca nu mi-ar fi facut bine medicamentul , ci pentru ca nu sunt fana ingurgitat pastile.  La Plafar domnisoara in charge mi-a ascultat pasul , a examinat situatia si mi-a dat 2 minuni : ceai de ' trei-frati-patati ' si un unguent cu propolis. Ceaiul este pentru afectiuni dermarologice : eczeme , urticarie , acnee , afectiuni renale , reumatism , constipatii usoare. Se bea de 3 ori pe zi -urmariti instructiunile. Iar crema se numeste 'Unguent cu Propolis ' si contine , pe langa ingredientul de baza , extract de codita soricelului, rostopasca , trei frati patati,  ulei de floarea soarelui , ceara de albine , ulei de masline , extract de propolis si tataneasa , miere de albine si ulei volatil de lavanda. Are proprietati antifungice , bacteriostatice , analgezice si emoliente .
  Imediat ce am ajuns acasa , am pus de ceai si am inceput sa ma cremuiesc pe toate bubitele alea iritante. Si in 3 zile , deja sunt 90% vindecata. Intre timp am descoperit si sursa alergiei si stiu cum sa ma feresc .
Asa ca, daca sunteti in vacanta,  sau cu joburi urgente  , sau nu reusiti sa va programati in timp util la doctor , va recomand produsele de mai sus , cu mentiunea de mare atentie sa nu fiti alergici inclusiv la unul din componentele acestora. Si va sugerez , cat de repede puteti,  si o vizita la doctor .
Am fugit sa ma mai scald in unguient si sa ingurgitez fericita ceaiul salvator. Sa fiti sanatosi!


Etichete: , , , , , ,