Natural/ Bio goodies: concealer natural light Benecos

M-am gandit sa scriu o serie de reviews despre produsele naturale/bio de make-up si nu numai pe care le-am incercat in ultima vreme. Mi-am dat seama ca multi oameni nu stiu de existenta unor produse sanatoase sau sunt prea ocupati sa le caute. 
      De ce natural/ bio? Din o mie de motive: pentru ca aerul, apa si mancarea nu mai sunt asa curate ca in copilarie si e mai bine sa limitam cat mai mult chimicalele consumate, ca sa nu favorizam aparitia unori boli greu de invins; pentru ca pielea noastra se simte bine cu cat primeste mai multe ingrediente naturale; pentru ca singurul efect negativ al produselor de acest gen este ca pot sa nu aiba niciun efect; pentru ca nu polueaza si ambalajele sunt usor de reciclat si,unul din cele mai importante argumente pentru mine,  nu sunt testate pe animale (deci nu provocam suferinta crunta a unui suflet nevinovat) 
     
     Azi vreau sa va vorbesc despre concealer natural light Benecos, care, din pacate, m-a dezamagit. Pana acum am mai avut doar un produs Benecos, un blush, care mi-a placut foarte mult, asa ca, incantata, atunci cand mi s-a terminat anticearcanul, nu am ezitat sa iau acest concealer. Partea buna a lui: este un produs natural, certificat BDIH, certificat organic. Printre ingrediente gasim ulei de ricin, ulei de jojoba,ceara de albine/ ceara alba, ulei din seminte de floarea soarelui si altele. Lista completa o puteti gasi pe acest site ( de unde am si luat produsul. Cei de la bio-cosmetics sunt foarte ok: expediere rapida, produse ok ambalate, sigilate, o experienta placuta). Mi-a placut aplicatorul care e usor de manuit si ia cantitatea necesara de produs, fara surplus. Siii...cam atat.
    
      Produsul are o textura interesanta....care nu intra in piele. Trebuie insistat intens pentru a nu ramane dare. De acoperit, nu acopera mai nimic...sau, ca sa fiu draguta, are o putere de acoperire foarte mica (spre deloc) - desi nu pot sa spun ca am niste cearcane asa dificile. In postarea despre blush-ul Benecos  eram data cu acest anticearcan si, dupa cum se vede, nu facea mare lucru. 

     Dar cel mai rau m-a enervat ca atunci cand ploua sau daca imi dadeau lacrimile  de la vant, ce credeti ca se intampla cu produsul? Incepea sa curga pe obraz, ramand niste dare, ca si cum eram data cu o tencuiala proasta. Efectiv se aduna in barba, si trebuia musai sa am o oglinda in geanta si sa imi sterg "minunatul" anticearcan de pe toata fata, altfel oamenii puteau sa jure ca ma duc sa distrez publicul la un circ din apropiere. Nu am mai patit niciodata asa ceva cu un produs de genul. In plus avea si un miros nu foarte placut, bine ca nu era prea intens.
      
      Poze la postarea de azi nu am, pentru ca mereu eram atat de enervata de el, incat nu imi mai aduceam aminte sa il si  fotografiez pentru panoul de rusine.Pentru mine produsul e un big no no, care nu isi justifica deloc pretul. Nu l-as mai lua nici daca nu ar mai fi alt anticearcan pe lume, caci, dupa ce ca nu acopera nimic, mai si stai cu grija sa nu iti curga pe moaca si sa te puna lumea pe site-uri emo.
         
        Voi ce folositi? L-ati incercat pe acesta?

poza este de pe bio-cosmetics
Seara buna si cumparaturi destepte! :)


   

Etichete: , , , , ,