Uleiul de catina

     Acum ca am vorbit de mica escapada, sa revenim la lucruri serioase :)))): uleiul de catina . De el am aflat iarna trecuta cand cautam un leac naturist pentru bunica mea. Care bunica e la fel de incapatanata ca majoritatea oamenilor in varsta din Romania si nu mai crede ca un doctor poate face ceva la varsta ei, asa ca refuza sa mearga. Norocul meu e ca nu are afectiuni majore, doar are niste sacaieli oarecum normale dupa o viata de munca. Asa ca ramane sa ma informez continuu si sa caut surse naturale pentru a-i imbunatati calitatea vietii, ceea ce nu este un lucru rau. 
     Cum spuneam, iarna trecuta bunicii mele ii aparusera niste bubite pe talpa, un pic umflate si care o incomodau foarte mult la mers ( nup, nu am nicio denumire medicala, din motivele explicate mai sus). Dupa cateva cercetari am gasit uleiul de catina si ce am citit despre el m-a convins sa il cumpar. Iata prospectul:

Produsul este 100% natural, mentine integritatea functiilor fiziologice ale organismului, incetineste procesele de imbatranire precoce, intareste sistemul imunitar. El are o gramada de proprietati benefice si poate fi folosit intern si extern, conform prospectului.  

       Eu l-am folosit doar extern, dar avand in vedere tot ce poate face, probabil il voi incerca intern in curand. Cum l-am folosit? Bunica mea s-a tamponat cu el in fiecare seara, inainte de culcare, pe locurile cu probleme, aproximativ o saptamana si ceva, fara alte medicamente, in afara de vitamina C si s-a vindecat total. Eu l-am incercat pe ten, atunci cand imi apareau cosuri. Tenul s-a curatat foarte repede, cosurile nu au lasat urme. De asemenea mi s-a confirmat ce minunat e atunci cand niste cercei frumosi, dar "rai" :D mi-au facut probleme la urechi: dupa cateva aplicari pe gaurile de cercei, nu am mai avut probleme. A functionat chiar si la bubitele mici ascunse sub piele. Da, da, nu ma exprim prea academic, dar va rog sa nu ma credeti pe cuvant si sa incercati. Chiar astept feedback.  Recomandarea mea este sa il folositi seara (pentru ca va colora un pic pielea , dar se ia la spalat) si sa lasati sa actioneze peste noapte. Hidratant, emolient si cicatrizant. Efectele se vad intr-un timp scurt,vindeca, curata tenul, ii da luminiozitate.

Mai jos gasiti lista completa de beneficii ale uleiului de catina:

Va provoc sa incercati. Insa va sfatuiesc sa nu ocoliti un consult de specialitate daca simtiti nevoia. E bine sa avem grija de sanatatea noastra si sa nu ezitam sa mergem la doctor pentru a evita aparitia problemelor majore sau a le descoperi la timp. Dar,




un stil de viata sanatos, ajutat de suplimente alimentare naturale si sport, ne poate intari imunitatea si ajuta sa fim mai puternici.

Etichete: , , , , , , , , , ,