Aveti grija la detalii: retetele medicale

        Azi am iesit in pas vioi sa iau ceva pe reteta de la farmacie. Ajung acolo senina si zambitoare numai ca sa mi se spuna ca minunata si atotputernica reteta a ....expirat.
      
        Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu mi-am dat seama ca se poate intampla acest lucru :))). Da, uneori sunt zana si cand am multe lucruri pe cap nu imi dau seama sa mai intreb detalii. Dupa aceasta patanie, am facut un sondaj de opinie si am vazut ca nu sunt singura. Asa ca m-am gandit sa va impartasesc faptul ca, in functie de diagnostic, exista 3 tipuri de retete:
-acute = expira in 24h de la prescriere
-subacute = 48 de ore
si
-cele cronice care pot fi eliberate compensat in decurs de 30 de zile de la data prescrierii
         
      Deci grija mare la detalii, daca nu sunteti siguri ce fel e reteta este intrebati doctorul sau farmacistul. Nu uitati sa aveti la voi cardul de sanatate activat si buletinul. 
        
   
 Seara lina si multa sanatate. Eu sigur voi dormi mult mai linistita acum ca "am descoperit apa calda de la robinet" :))))

Etichete: , , , ,