Natural/ Bio goodies: lipstick cu aloe vera de la TIS

M-am tot confruntat din cand in cand cu neplacerea de a avea buze uscate, crapate si care ma usturau ca dracu. Asa ca intr-o frumoasa zi am fost multumita cand mi-a picat in labute un balsam natural de aloe vera de la TIS. A fost dragoste la prima...folosire si nu am putut sa ma mai despart de el de atunci.
          De ce mi-a placut atat de mult? Pentru ca face tot ce mi-am putut dori vreodata:  hidrateaza temeinic, protejeaza intens si previne aparitia problemelor. Buzele mele nu au fost niciodata mai catifelate si mai fericite:D . In plus, a ajutat si la vindecarea unui herpes, atunci cand am fost foarte racita si cu imunitatea la pamant: in sensul ca, atunci cand am aplicat balsamul de la primele simptome ale herpesului si am continuat aplicarea cateva zile, acesta nu a mai aparut,  iar cand l-am aplicat dupa aparitia acestuia, s-a vindecat mult mai repede. Chiar si acele crapaturi de la colturile gurii au fost rapid date uitarii de cand am minunatul balsam. 
          
           Compozitia cremoasa, rezistenta 2-3 ore, un miros usor de unt cacao si un luciu discret sunt alte puncte forte la acest balsam. In plus costa in jur de 5 lei. Si au si variantele cu echinaceea si propolis ( dar cum eu am devenit dependenta de acesta de la prima folosire, nu am apucat sa le incerc si pe acelea :D ). Se gaseste in plafar si chiar si in farmacia Catena.
          


De pe site-ul firmei aflam ca:

"Datorită extractelor naturale din compoziție (Aloe vera, coada șoricelului, viță de vie, merișor și lemn dulce), Lipstick-ul cu Aloe vera are acțiune puternic hidratantă și tonică asupra buzelor. Se recomandă utilizarea sa în cazul buzelor uscate și crăpate.


După aplicare, nu lasă senzație de gras, are aromă plăcută, caracteristică extractelor din plante și gust ușor dulce.


Nu conține coloranți și conservanți sintetici! "


Ingrediente :extracte naturale și uleiuri naturale (Aloe vera, coada șoricelului, viță de vie, merișor și lemn dulce, sâmburi de struguri, morcov), unt de cacao, ceara de albine, ulei de ricin.

Singura avertizare importanta: aveti grija sa nu il tineti in soare sau la caldura.

Etichete: , , , , , , ,