O noua viata pentru haine ( reciclari si fapte bune)

       Multa vreme am trait cu impresia ca am o gramada de haine si ca la capitolul asta stau asa de bine, incat urmatorii ani nu mai trebuie sa imi cumpar nimic. Dar, de fiecare data cand aveam o ocazie mai speciala, sau chiar si cand voiam sa ma duc la job si terminasem deja manuchiul de haine cu care ma imbracam de obicei, descopeream ca nu am nimic care sa mi se potriveasca. Pentru ca ori imi ramasesera mici, ori nu se mai incadrau in stilul actual si asa mai departe. Insa mi-era mila sa le arunc, si, in plus, mi se parea ca nu isi gasesc locul la gunoi, fiind inca bune si nevrand sa mai adaug inca o chestie in plus la poluarea planetei.
        Asa ca  m-am pus pe sortat si o parte din ele le-am dus la tara, la bunica mea, unde am gasit niste fetite amarate care le-au primit cu drag. Au fost atat de incantate incat au si inceput o mica parada a modei :).

       Cele care nu se potriveau fetitelor le-am pus intr-o geanta si m-am tot gandit ce sa fac cu ele. Noroc cu Sfantul Google :D care mi-a dat o optiune foarte faina: Samusocial din Romania - "asociatie de drept romanesc,[...] care vine in intampinarea persoanelor celor mai desocializate care au fost reduse la stadiul de simpla supravietuire, caci au devenit “victime” care nu mai pot si nici nu mai stiu cum sa beneficieze de ajutoarele de drept comun." Eu am fost la sediile lor din Grozavesti si din Drumul Taberei, pe undeva pe langa Prelungirea Ghencea, dar daca ii contactati va pot spune si daca/ unde mai au sedii si cum sa ajungeti la ei. Detalii puteti gasi pe pagina lor de contact
       Au primit cu drag hainele, au fost foarte amabili si am vazut cat de pasionati sunt de ceea ce fac. Singurele conditii pentru donarea hainutelor sunt: sa fie curate/spalate, caci nu au unde sa le spele (evident fara pete, sa nu fie rupte, etc) si sa fie de sezon pentru ca nu prea au spatii de depozitare. Am fost foarte incantata de ei, se vede ca isi fac treaba bine si cauta mereu solutii pentru oamenii strazii si familiile defavorizate. Despre ei am mai scris si aici. Si chiar va rog sa va plimbati un pic pe site-ul lor si sa vedeti proiectele , sau cum puteti sa ajutati, sa le cititi blogul unde gasiti povesti grele, pe care incearca sa le lumineze.Ii recomand cu mana pe inima.


       Daca in schimb nu va vine sa va despartiti de ele, puteti sa le transfomati, sa le actualizati si astfel vor primi o noua viata. In acest scop recomand un blog minunat: Refashionista . Mie imi place tare mult de ea si ii ies minuni din maini. Dar nu va speriati, nu trebuie sa fiti designeri de meserie ca sa reusiti, ci doar sa aveti pasiune si determinare. Gilian ne arata calea usoara de a transfoarma hainele, ne invata cum sa luam masuri si cat sa taiem si unde sa gasim comori transfomabile ( pont: sa nu va fie teama de second hand-uri :D ). De-a lungul timpului a avut mai multe proiecte: 365 de zile de refashion ( in care a postat o noua transfomare in fiecare zi si pe care a donat-o :) ), a readers refash (adica a publicat ce a iesit din manutele cititoarelor ei dupa ce le-a inspirat) si altele asemenea. In plus, pe langa multimea de idei extraordinare pe care le-am vazut la ea, m-am simtit asa de bine acolo, pe blog , unde apare cu prieteni, animale de companie si iesiri.O atmosfera foarte relaxanta :). Luati la frunzarit tot blogul, unele postari va vor extazia, va promit!



      Si daca vreti faceti ceva si pentru companionii vostri cu 4 labute, pe YouTube se gasesc tot felul de tutoriale minunate:
- culcus de pentru animale

- hainute pentru prietenul blanos.




Ei, ce ziceti? V-am convins?
O zi minunata si plina de inspiratie va doresc.
dap, motanelul meu nu arata prea fericit :)))) ( poza e din iarna)

Etichete: , , , , , , , ,