Slanic Prahova


    Prin iunie mi s-a facut dor de copilarie, asa ca mi-am luat bagajelul la spinare, am topait in tren si am coborat in Slanic Prahova. O mica bucatica rai din trecut ma astepta cuminte, cu aer curat si multa verdeata.

Prima lucru care mi-a placut a fost ca se ajunge rapid. Eu am fost cu trenul ( particular, foarte curat, retro style): prima oprire a fost la Ploiesti ( nu conteaza care - vest sau sud, toate ajung la Slanic), apoi am stat linistita pana la capat unde era statiunea :).   Micuta, boema ca o bijuterie vintage si foarte relaxanta.  Am stat cateva zile acolo si chiar daca nu am prins numai soare am avut ce face:
- am vizitat Muzeul Sarii, care e o casuta cu o camera jos si una sus, insa a fost o exeprienta deosebita , mai ales datorita ghidului care ne-a povestit cate in luna si in stele despre sare : stiati ca in compozitia sticlei exista si sare? :)

-  am vizitat salina care e geniala: impunatoare, cu un aer genial, cu locuri de joaca pentru copii ( topogane, leagane), locuri de joaca pentru adulti ( tenis de masa, traseu de jogging), gasiti ceai, cafea, suc, crontanele




- si la final am vizitat toate baile tearpautice de acolo. Absolut minunate. Si atat de sarate incat nu aveti cum sa va inecati:


Am gasit si locuri bune de mancat, de exemplu restaurantul Orizont


Si am gasit si o pensiune foarte faina, cu 2000 mp de curte, verdeata, cu animale: pisici, caini, iepuri; 2 foisoare, 2 balansoare. O liniste si niste apusuri absoulut geniale. In plus se putea face si echitatie 





Mie mi-a placut tare mult si voi reveni cu drag. Voi pe unde umblati vara asta? 

Etichete: , , , , , , ,