Vitaminizare instant cu 4 seminte



Inca am aburi de concediu pe retina, asa ca asta va fi o postare scurta. :)

Ati simtit vreodata ca " va tine pielea" si va ustura de cat de uscata e? Eu  stiu foarte bine senzatia aia si, cu toate ca dadeam cu crema si ma hidratam zilnic, nu disparea de nicio culoare. Asa mi-am dat seama ca e un dezechilibru intern. In plus aveam o pofta continua de carne, ceea ce era foarte ciudat pentru mine.  M-am documentat si am vazut ca:

- iubirea mea subita pentru carne putea semnifica o lipsa de fier in organism,

- introducerea in dieta a vitaminelor A si C stimuleaza hidratarea in organism si ajuta la combaterea pielii uscate

- lipsa de vitamina A produce uscaciunea pielii, cojirea sa si risc sporit de infectii cutanate.

Dupa ce am aflat toate astea, deja imi faceam invetarul: cate vitamine ar trebui sa iau, si cat de mari vor fi ( nu stiu daca ati vazut, dar unele sunt facute ca pentru elefanti, de exemplu Omega 3 / 6)....happy-happy-joy-joy. Cu gandurile astea ma invarteam printr-un magazin, cautand sa imi iau mancare pentru pranz, cand, absolut intamplator, am pus mana pe o punga cu un mix de seminte. Eu am gasit de la firma de mai jos, dar mai sunt si  alte marci sau puteti lua direct de la plafar fiecare fel de seminte în parte si le combinati după bunul plac.




Punga din poza nu arata asa bine, pentru ca deja incepusem sa ma infrupt din ea si nu sunt o delicata :D. Pretul ei este de 3 lei si un pic si contine un mix de 4 seminte: in, susan, dovleac, floarea-soarelui. Mie mi-a placut foarte mult, desi am crantanit un pic la semintele de in si de susan. Daca nu va incanta asa, le puteti consuma in iaurt, salate, presarate pe fructe :), Pe langa faptul ca sunt delicioase, m-au uimit si cu informatiile nutritionale:

- vitamina E 31.4 mg (157% DZR)

- vitamina B1 1.85 mg (116%DZR)

- vitamina B6 1.56 MG (111%DZR)

- fier 3.55 mg (20% DZR)

- magneziu 195 mg (56%DZR)

- fosfor 872 mg(56%DZR)

- zinc 2.94 mg(20%DZR)

Dar ceea ce m-a susprins maxim a fost  efectul care s-a vazut imediat: la cateva minute dupa ce am mancat, nu mai aveam pielea uscata, din contra, isi revenise la normal. A fost uimitor si eu nu sunt genul care sa functioneaze pe placebo. Dupa cateva molfaituri am simtit cum nu ma mai " tine pielea" si cum chiar incepe sa se vindece. Pe langa asta, am scapat si de chinul inghitirii unor vitamine sintetice ( nu am nimic impotriva lor, dar prefer varianta naturala cand o gasesc). Recomand cu drag.


Astept feedback. Seara lina sa aveti!

Etichete: , , , , , , , , , , , ,