Cadouri inspirate si personalizate

     Stiti momentul ala cand vine ziua unei persoane apropiate, iar tu esti absolut în pana de idei? Eh,  tocmai am trait momentul ala si ma tot gandeam si razgandeam, sacaita de faptul ca nu gaseam ceva care sa ma inspire.
       Noroc ca maretul internet face posibil ca oamenii minunati si creativi sa fie la un click distanta. Asa am dat de Adriana Ionescu - owner la Maini Verzi- talentata, pasionata de ce face, dispusa sa iti puna visul intr-o bijuterie, pe o traistuta sau pe unde mai simte sufletul tău nevoia.
      I-am trimis un mesaj pe Facebook, mi-a raspuns promt, m-a ajutat cu o parere experta si,  în mai putin de un sfert de ora,  aveam pus la cale cadoul perfect. Ne-am inteles extrem de usor,  comunica bine si discuta cu clientul pana ajunge la un punct comun. O recomand cu drag: are maini magice,  creeaza povesti, iar ceea ce face te lasa vrajit.
     Mie mi-a pictat fain de tot o sacosica cu un citat din "Micul print", cu tot cu imaginea lui. Dovada o gasiti mai jos. Iar pe Adriana și produsele ei le gasiti pe Facebook si pe site-ul  Maini Verzi.

Etichete: , , , , ,