Respiri bine chiar si toamna, pe raceala :)

      Iata ca a venit si toamna.. Si, inainte sa aud din stanga un stranut, din dreapta o tuse si din spate un nas infundat, m-am gandit sa scriu repede 2 trucuri care pe mine m-au ajutat sa respir bine ( si sa nu mor in somn :D ) cand am avut nasul infundat, sau, dimpotriva, cand era ca un robinet stricat.

      Imi amintesc ca, prin primavara, ma luptam cu o raceala din aia cu colti si nasul imi era cel mai afectat: ba curgea de puteam sa jur ca e ruda cu Niagara, ba infundat de ziceai ca si-a dat demisia si a fugit pe o fata mai pistruiata :D. Ma tot chinuiam asa, cand, la un moment dat am dat pe la mama peste o sticluta cu apa de mare. Mi-am pus cateva pufuri din solutia respectiva si deja am inceput sa ma simt mai bine. Asa ca mi-am luat picioarele la spinare si am aterizat in  farmacie ( dar se gaseste si in plafar ), unde am intrat in posesia  unui
spray cu apă de  mare pentru nas. Am luat varianta simpla, naturala, care a fost in jur de 10 lei. Tare tare bine mi-a facut. O recomand cu drag. E si pentru copii. Eu am avut-o pe cea din poza, dar exista mai multe tipuri si de la mai multe firme. Presupun ca efectul e acelasi. Iata ce spune producatorul acesteia:

"Este un produs natural, cu apa de mare, care ajuta la refacerea umiditatii naturale a nasului si usureaza eliminarea secretiilor nazale.

“Bebicina - Apa de mare” este o „apa minerala” care contine ioni de clor, sodiu, magneziu si sulf, intr-o combinatie benefica pentru organismul uman. Pe langa acestea, mai contine oligoelemente (zinc, titan, cobalt, iod, crom), care prin fenomenul de microdifuziune pot trece prin piele si de acolo in organism, ajutand la remineralizarea tesuturilor de la nivelul cailor aeriene.

Apa de mare este recoltata din apele adanci aflate la cca. 30 mile marine distanta de tarm, din locuri care nu sunt perturbate de curentii marini de coasta. Dupa verificarea puritatii, apa este sterilizata si diluata. " ( poza si descrierea produsului sunt de pe pagina sunnypharma )

     
           Al doilea truc care m-a ajutat extrem de bine sa dorm noaptea si sa mi se desfunde nasul este uleiul de eucalipt. O minune a naturii. Pentru ca ma simteam chiar rau in perioada aceea, am ales sa fac inhalatii cu el  (foarte bune si pentru sinusuri, dar trebuiesc facute pe o perioda de cateva luni in continuu): am pus niste apa fiarta intr-un lighean, cateva picaturi din acest ulei, un prosop peste cap si am respirat aburii aia intr-o fericire. Dupa asta, dormeam ca pruncul imbaiat, asa ca e bun si in cazul in care aveti insomnii. Aveti grija sa nu puneti prea mult pentru ca e foarte puternic, sa nu respirati prea mult odata pentru ca veti tusi, sa nu tineti ochii deschisi pentru ca ustura si stati cat simtiti ca rezistati, nu mai mult, sa nu vi se faca rau. Dupa ce m-am simtit mai bine, m-am lenevit si nu am mai facut procedura asta. Insa, de fiecare data cand nu reuseam sa respir bine, luam sticluta magica, puneam o picatura  pe deget si imi masam extern nasul. Atentie: nu turnati direct in nas, ustura foarte tare, nu puneti mult  pentru ca o sa va usture si nasul si ochii! Folositi putin, este iritant in cantitati mari!
          
Uleiul de eucalipt are urmatoarele proprietati:

                Si este bun pentru: 
     Informatii preluate de pe Elemental. Daca doriti sa aflati mai multe, dati click pe ei. Merita.

Toamna aurie si fara raceli va doresc!

Etichete: , , , , , , , , , ,