Si Timișoara recicleaza uleiul uzat

      Am mai povestit eu pe aici despre un supermega proiect care se deruleaza cu succes pe aici prin Bucuresti -Uleiosul- si care se ocupa cu colectarea pe cargo bicicleta, gratis, a uleiului uzat din gospodarie
.Motivele pentru care fiecare din noi ar trebui sa-l reciclam le-am spus ori de cate ori am avut ocazia, le mai spun si aici cu copy-paste ca sa se intipareasca în mintea noastra:  infunda tevile , e greu de curatat din chiuveta si e toxic. Nu e biodegradabil, iar expunerea lui, chiar și accidentală, în mediul inconjurator afecteaza grav ecosistemul, dar si pe noi : strica si infunda canalizari.
        Ei, ei, am descoperit, dragii mei,  ca acelasi proiect a luat nastere si în Timisoara. Sufletul sau este o tanara actrita a Teatrului National: Ana Munteanu. Tot pe cargo bicicleta,  alaturi de fiul sau in varsta de doi ani jumate, ea merge din usa în usa si colecteaza, povesteste despre ce e vorba, convinge oamenii sa se implice si ofera borcane pentru reciclat,  cu informatii despre utilitatea acestui gest si un număr de contact. Cu banii primiti din reciclare,  actrita va reabilita o gradinita din Timisoara. :) Ideea este promovata de cei de la Eco Club,  iar uleiul strans este dus la reciclat la o firma din Oradea care produce biodisel pentru Austria. Mai multe detalii gasiti  aici,  cat si declaratia ei din inima în legatura cu motivatia sa. Foarte frumos articolul respectiv,  îl recomand :) .
         Si daca vi se pare o idee buna și v-am convins (eu sau ea :D ),  atunci iaca metode de contactare : pe www.borcanulcuulei.ro si la telefon 0727 241 114. In plus,  dacă vreti sa va implicati mai mult, acum e momentul, pentru ca se cauta voluntari și va puteti înscrie pe pagina de facebook a proiectului
          Spor la reciclat si colectat!
         
( poza furata de aici)

Etichete: , , , ,