Bijuterii cu functie dubla

        Hello, people. Știu ca a trecut Craciunul, dar asta nu ne impiedica sa cumparam cadouri in continuare. Ocazii se gasesc: nume de sfinti, zile de nastere, sau pur si simplu pentru party-ul de revelion. Asa ca, iaca mi-s prezenta pe metereze cu un nou articol si vreau sa va prezint  Charity Boutique. O pagina plina de cercei, pandantive, bratari si alte comori simpatice de genul asta, cu preturi minunate si calitate foarte buna.
      Pe langa toate astea exista un motiv extrem de important pentru care va vorbesc de Charity Boutique (care de fapt este si explicatia titlului): faptul ca toti banii stransi din vanzari sunt folositi exclusiv pentru intretinerea cainilor din Centrul de adoptie Iubirrre sau pentru alte activitati legate de blanosi: actiuni de salvare a lor, de sterilizare, campanii de educare etc. Pentru mai multe detalii dati click pe pagina lor, la sectiunea "Despre".
         Eu am lasat un mesaj in privat pe pagina lor cu ce mi-am dorit și, foarte rapid, am primit raspuns de la Alina. Ne-am inteles instant, am schimbat numere de telefon si am stabilit cum pot intra in posesia bijuteriilor. Fiind din Bucuresti, am putut opta pentru livrare personala. Astfel am si interactionat un pic cu Alina si mi-am dat seama ca pune mult suflet in ce face si chiar isi doreste sa ajute sufletele din adapost.  Recomandarea mea merge cu drag la Charity Boutique: comori frumoase si calitative la pret de fapta buna.
         Va las mai jos poza cu minunile mele si va incurajez sa ajutati si voi cateii de la adapost. Sarbatori fericite, dragilor! 
(Poza furata de pe pagina lor)
             

Etichete: , , ,