Decembrie - un cadou si o fapta buna

        Ahhh, decembrie....luna in care alergi cu viteza luminii dupa cadouri pentru cei dragi si ajungi in atatea magazine in cautare de bucurii perfecte, incat ramai cu sechele 6 luni dupa :)) . Nu m-a prins niciodata agitatia asta de sarbatori, nu ma incanta  sa ma imbrancesc prin magazine, intr-o aglomeratie de nici nu ai unde sa cazi ( ceea ce e un lucru bun, caci, alfel,  risti sa ramai afis pe podea sub talpile entuziaste ale cumparatorilor :D ).
      Asa ca, de cate ori pot, iau netul la puricat si, de obicei, se intampla o mica magie si imi ies in cale cadouri minunate (lasand modestia la o parte), care, pe langa bucuria pe care o vor produce oamenilor de langa mine, au si o dimensiune benefica pentru cei mai putin fericiti. De data asta este vorba despre animalele din adaposturi, care sunt forte multe si au nevoie de suportul nostru pentru a trai si a avea cele necesare. De multe ori adaposturile private sunt supra populate pentru ca primesc mereu noi locatari salvati ori din adaposturile de stat( care au conditi oribile si unde sunt chiar omorati daca nu sunt adoptati), ori pur si simplu luati din diverse situatii riscante de afara ( de pe camp,raniti de oameni sau masini etc) , iar cei care ii ingrijesc , pot fi coplesiti fizic si fianciar.
       Si, cum ziceam, tot cautand mi-a picat sub nas o oportunitate de a-i ajuta pe cei de la Asociatia pentru protectia animalelor Robi si de a lua ceva frumos pentru cei dragi astfel: cumparand de pe pagina celor de la Bu Bijoux, si utilizand in mesajul de comanda codul ROBI, cei de la asociatie vor primi o parte din vanzarile pentru a putea lua hrana si altele trebuitoare. Cei de la Robi au o gramada de animalute in grija: caini, pisici, ocazional si cate un pui de porumbel sau ceva pe linia asta si au nevioie de orice ajutor le puteti oferi. Sunt o asociatie serioasa, care trateaza bine animalele salvate si le ingrijesc pana le adopta cineva. Chiar si noi am adoptat zilele astea un urecheat simpatic de la ei. Daca vrei sa vedeti mai multe despre activitatea lor sau doriti sa ii ajutati, va las aici pagina de facebook si site-ul.
         Revenind la oile noastre, cum am vazut anuntul, am dat imediat un mesaj pe pagina Bu Bijoux, am ales un set minunat, am facut comanda si am spus ca vreau sa utilisez codul ROBI. Mi s-a raspuns imediat, foarte amabil,foarte simpatic. Bijuteriile de pe aceasta pagina  sunt tare frumoase, perfecte pentru a face un cadou. Iar preturile sunt mai mult decat decente. Am intrat rapid in posesia produselor cumparate si am fost absolut incantata de cat de bine sunt lucrate si de faptul ca sunt mult mai frumoase in realitate decat in poza :) . Cu ocazia asta vreau sa  multumesc celei care face minunatiile de la Bu Bijoux si sa ii transmit ca ii admir foarte mult implicarea in ajutorarea animalutelor. Puteti comanda orice bijuterie de pe pagina ei utilizand codul ROBI. Este foarte profeionista, m-am inteles minunat cu ea si am primit un set foarte frumos si foarte calitativ. Recomand cu drag. 
       Mai jos gasiti poza ("furata" chiar de pe pagina de facebook) cu o pereche minunata de cercei facuta de Bu Bijoux, asta ca sa va tentez mai bine :). Și încă o poza cu urecheatul nostru adoptat de la Asociatia Robi :)
        Va doresc spor la cumparaturi si nu uitati sa aduceti un strop de bucurie oriunde si oricui puteti, chiar si un zambet sau o mangaiere catre un necajit ajuta. Un decembrie de poveste sa aveti!


Etichete: , , , , , , , , ,