Fashion tips: fularul

        Hello, dragii mei. Iaca a venit si zapada, mai mult sau mai asteptata, depinde de cat de mult va încântă acest anotimp.Sincer, mie imi este draga. Ador sa merg prin ea - mi se pare magic, sa ma uit cum ninge cu o cana de ceai fierbinte in brate, sa fac oameni de zapada care sa ma binedispuna in fiecare dimineata cand trec pe langa ei si sa merg la patinoar.
         Singurul lucru care nu imi place este frigul. Uff, sunt tare rea de frig si ma inhaimurez atat de tare ca numai plapuma imi lipseste. Iar articolul care imi da batai de cap este nelipsitul fular. Cel mai practic este cel de tip burlan, pe care doar il bagi pe cap si sta in jurul gatului fara sa te chinui sa il legi, sau sa se desfaca de 20 de ori in 10 minute. In plus, daca e destul de lat se poate pune in acelasi timp si pe cap. E foarte practic.
       Insa, de cele mai multe ori sunt in viteza, intind mana si, prin legile lui Murphy, nimeresc fularul clasic. Cu care ma lupt de la plecarea din casa pana la ajungerea la destinatie sa stea unde incerc cu incapatanare sa il pun. Dar astazi am gasit o poza care m-a ajutat sa ii vin de hac. Asa ca, daca sunteti ca mine, incepeti un dans al fericirii, caci, iataaaa, izbavirea a veniit!!! :-)))))) Va las minunata poza mai jos. Este preluata de pe pagina Creative ideas, unde puteti gasi o multitudine de idei minunate.
        O iarna frumoasa sa avem!

Etichete: , , , ,