Inspiratia inceputului de saptamana

 
 Buna seara, buna seara. N-am venit cu sanioara (era o poezia cand eram eu mica, pe vremea neoliticului, dar zapada lipsa a incurcat planurile :))) ), am aparut cu postarea. Mai tarziu decat am planuit si asa oleaca pe fuga, pentru ca m-a prins saptamana si m-a aruncat in valtoarea ei, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
       Am venit asa rapid sa va arat un videoclip fain, care sa va distreze si, in acelasi timp, sa va si inspire. Deci, dragii mei, extrageti din videoclipul asta curajul de a va duce planurile la bun final, oricat de neobisnuite ar fi, sa lasati frica deoparte, chiar daca sunteti pionieri intr-un domeniu si sa nu renuntati la viziunea personala asupra vietii, oric√Ęt de neobisnuita ar fi.
           Va imbratisez, seara faina!

     

Etichete: , , , , , ,