Bratari si coliere in culori de primavara

      Vin sarbatorile, vin sarbatorile...ahem, stati ca am  gresit anotimpul.  Vine, vine primavara voiam sa zic. Cu alaiul ei de cadouri si motive de sarbatoare. Si daca zilele astea pur si simplu nu va place nimic din ce vedeti si ati vrea ceva calitativ si frumos, ei bine, ati poposit unde trebuie. In seara asta vreau sa scot la inaintare o romancuta talentata si simpatica, ce, cu doua maini dibace,  mi-a inveselit ziua. Roxana Solcanu face niste coliere si bratari atat de frumoase, ca de abia m-am abtinut sa nu dau iama in tot ce are pe pagina. Ca sa nu mai spun ca toate sunt originale si ca pot fi facute dupa pofta inimii (din punct de vedere al modelului si culorilor).
       Roxana a fost draguta si mi-a dat cateva informatii: "Brățările sunt lucrate din mărgeluțe japoneze Toho. Ața folosită  este un fir de nailon monofilament rezistent potrivit pentru tehnica Peyote (folosită de mine la aceste brățări), pentru țesut sau brodat cu mărgele. În mod normal, brățările sunt foarte rezistente, dacă nu sunt agățate/ trase/ prinse etc."
             Ce mai vreau sa spun e ca mi-a placut tare mult interactiunea cu ea: e o persoana calda, cu care m-am inteles rapid si usor. M-a lasat cu gura cascata cand mi-a spus ca a invatat singura tehnica pentru bratari, de pe YouTube. Si ii ies extraordinar de bine. O recomand din inima! Aici aveti pagina ei de facebook. Si pentru informatii si comenzi o puteti contacta prin mesaj privat.
                 O primavara calda si frumoasa sa avem!
            


Etichete: , , , , , ,