Inregistreaza un audiobook pentru persoanele cu deficiente de vedere

      De fiecare data cand dau de ceva interesant pe net, imi zic: io-te, dom'ne, ca merita sa stai 5 ore pe net in continuu. :)))) Hmm... dar asta e o alta discutie :D
        Azi m-am indragostit de un proiect foarte tare: inregistrarea de audiobook-uri pentru persoanele cu deficiente de vedere. Mi se pare un lucru minunat,la care putem participa cu totii!
         Asadar, cei de la LibiVox cauta voluntari pentru astfel de inregistrari.  Site-ul este inregistrat in SUA, asa ca va trebui sa stiti un pic de engleza pentru a putea citi instructiunile, forumul (pe care e necesar sa va faceti cont) si a intra in vorba cu cei care participa la proiect in caz ca aveti intrebari. Alta consecinta a faptului ca este un site american, este faptul ca audiobook-urile trebuie sa fi iesit de sub legea drepturilor de autor, asa ca trebuie sa fie scrise inainte de 1923, asta e legea pe la ei.
              In rest nu exista nicio restrictie. Puteti inregistra in orice limba (inclusiv in romana :D), orice text care se ├«ncadreaza in ce am zis mai sus, puteti inregistra proza, poezie, nuvele scurte, etc. Poate fi doar un capitol sau chiar o carte intreaga, sau puteti interpreta diverse personaje. Pentru orice nelamurire, cei de pe site va stau la dispozitie prin articole concrete si un forum plin cu oameni simpatici, pe care va puteti inregistra si comunica tot ce doriti legat de proiect.
       Eu am de gand sa ma activez in liberul ce vine. Sunt tare entuziasmata si sper ca v-am convins si pe voi. Have fun! :)
             

Etichete: , , , , , ,