Natural/ Bio goodies: pasta de dinti Santoral - Steaua Divina

         Salutare, dragii mei. Mi-am dat seama ca nu v-am scris despre una din iubirile vietii mele: pasta de dinti de la Steaua Divina, gama Santoral. Am mai povestit eu intr-o postarea despre o alta pasta de dinti, care era buna, naturala si chiar mi-a placut o perioada, pana cand m-am impiedicat de cea de la Santoral care mi se potriveste mai bine.
          Gama contine 6 variante, inclusiv una pentru copii. Eu o am pe cea Aromafresh care are si un pic de menta si e mai racoritoare.  Primul lucru pe care l-am observat a fost gustul placut si faptul ca  nu m-a  ustura limba de la prea mult mentol. Al doilea a fost senzatia de curat pe care o lasa pe dinti. Dar cea mai mare fericire a mea a fost faptul ca nu ma mai dor dintii. De cand ma stiu m-au durut dintii de la pastele pline de chimicale din comert, chiar daca mergeam regulat la dentist si nu aveam carii si totul era OK. Ma resemnasem ca asta e blestemul meu si incercasem deja toate variantele, chiar si pe cele pentru dinti sensibili, fara success, pana cand Universul :) mi-am aruncat in sacosa pasta asta de dinti. Am zis ca l-am apucat pe Dumnezeu de picior :D si de atunci am folosit in continuu aceasta pasta, cu mici exceptii.
          Asa cum scrie pe site- ul producatorului, pasta este numai din ingrediente naturale pe care le voi insira la final. Nu conţine: fluor, parabeni, silicon, parafină, PEG-uri, SLS, conservanți, coloranţi şi parfum sintetic. Ingredientele principale sunt argila si uleiurile volatile. Sunt extrem de incantata de ea, pretul este foarte bun si se gaseste in orice Plafar. Singura chestie care ar putea sa nu fie pe placul unora e culoarea: are o nuanta de verzui un pic ciudatica ( nu ma pricep prea bine la descrieri de genul), dar nu cred ca asta  e a deal breaker. Din punctul meu de vedere, produsul se incadreaza in categoria all time favorite. Lista de ingrediente o gasiti aici. Seara faina. Si nu ezitati sa imi lasati feedback.

Sursa imagine: www.steaua-divina.ro

Etichete: , , , , , , , , , , ,