H&M: saptamana de reciclare

      Neata, dragii mei. Saptamana asta se petrec lucruri interesante la H&M: de pe 18.04.2016 pana pe 24.04.2016 sunteti invitati sa aduceti orice magazin de-al lor hainele care nu va mai plac sau care nu va mai vin pentru a fi reciclate. In schimbul unei plase cu haine (nici prea mica, nici prea mare), veti primi un voucher de 5 lei, valabil la cunparaturile de 40 de lei si mai sus. La aceasta campanie participa toate magazinele din Bucuresti (posibil si din tara, dar am uitat sa intreb, asa ca mai bine va asigurati inainte).  Puteti aduce orice haina, chiar daca nu e marca lor si indiferent de starea in care se gaseste. Imi place campania asta datorita beneficiilor pe care le are: este prietenoasa cu mediul (nu mai aruncam la  haine, nu mai marim mormanele de gunoi si, in plus, recicland vom reusi sa nu epuizam resursele limitate ale planetei), ne ajuta sa facem ordine in dulapuri si sa scapam de ce.nu purtam sau nu ne mai place si, de asemenea, primim si un discount pentru viitoarea sesiune de shopping. Win-win situation!
      Ce nu mai incanta la campania asta e faptul ca, in Romania, i-au acordat mai deloc importanta: campania e cam ascunsa pe site si cand dai click pe ea esti redirectionat catre pagina din State. Care e bine pusa la punct, dar nu e de prea mare ajutor pentru noi. Informatiile prezentate acolo sunt interesante, dar deloc specifice pentru tara noastra. Eu am sunat la ei pentru a afla detalii.
         Acestea fiind zise, sper sa ajung si eu zilele astea pe acolo, sa vad cu ochii mei ce si cum. Daca reusiti sa faceti asta inaintea mea, astept feedback. Spor! O zi frumoasa!

Etichete: , , , ,