La shopping: 3 produse interesante

             Hello, dears.  Nu sunt mare fan cumparaturi, mai ales cele legate de mancare si cred ca  multi sunt ca mine. Asa ca, dupa ce termin cu lista facuta constiincios de acasa (ca altfel ma intorc cu vreo omida impaiata sau cine stie ce chestie care o sa faca pui in frigider fara sa o mananc), daca am timp si chef, mai dau cate o tura prin magazin sa vad daca ma impiedic de ceva interesant. Iata 3 descoperiri care mi s-au parut faine (numerotarea este random):

          1) aceste mini cutii de ceai de la Natura. Au 10 doze fiecare si le-am gasit in varianta musetel, tei si menta. Imi place ca sunt mici si, daca te duci de exemplu la job si nu ai ceai sau nu ai plantele acestea, cutiutele astea se pot baga rapid si usor in poseta si folosi cand iti doresti. Si sunt 100% naturale. Gasite prin Auchan



     2) batoanele  de la Bio all green. Naturale, sanatoase, fara ingrediente chimice, fara E-uri. Si sunt si foarte gustoase. Mi-a placut ca sunt o alternativa sanatoasa cand iti doresti ceva dulce sau cand ai nevoie rapid de energie. Am impresia ca tot prin Auchan le-am gasit.
     


  3) si inca un baton: Canah bio. Asta e dintr-un plafar. E cam scumput, dar OMG, OMG: curcubeu pe cerul gurii. Au mai multe varinte. Eu am incercat varinta cu cacao. Ingredientele sunt 100% naturale, ecologice. Cei de la Canah au mai multe produse, printre care si o pudra proteica din seminte de canepa despre care am auzit numai de bine si pe care vreau sa o testez cat de curand. Si au si ciocolata. Miiam. Poza nu am apucat sa mai fac pentru ca a disparut instantant. Asa ca "fur" poza de pe site.
sursa foto: Canah
      Voi ce ati gasit interesant pe la shopping? Pana data viitoare va urez o zi frumoasa. Si relaxare placuta. Bye bye!
        

Etichete: , , , , , , , ,