Meditatie cu o aplicatie: Headspace

          Buna seara, dragii mei. YouTube imi este o  nesfarsita sursa de inspiratie: mereu gasesc ceva fascinant. Azi sunt tare incantata de o aplicatie, de care am aflat de la una din vlogger-itele mele preferate: Mimi Ikonn - o vegana simpatica, preocupata de fashion, calatorii, yoga, meditatie, mancare sanatoasa, cu tendinte minimaliste si care nu poarta/ foloseste produse care sunt facute din animale sau testate pe animale (genti, haine, incaltaminte, machiaj), ceea ce imi place extrem de mult.            Cum ziceam, de la ea am aflat de o aplicatie care ma ajuta sa meditez: Headspace. La inceput am fost sceptica in legatura cu efectele meditatiei (nu aruncati cu pietre, dati cu niste rosii, ca as manca o salata de numa' numa') si nu am bagat-o in seama atunci cand am vazut-o prezentata intr-un video de-al lui Mimi. Dar, intr-o zi, m-am simtit stoarsa ca o lamaie, stresata si plina de o mie de ganduri. Asa ca am decis sa o folosesc. Si tot scepticismul meu s-a transformat instant in recunostinta. O sedinta dureaza 10 minute si la finalul ei eram calma, echilibrata, zambitoare si relaxata. Acum am zile cand efectiv jubilez la ideea ca voi avea 10 minute de meditatie si, pana acum, efectele nu s-au lasat asteptate. Partea cea mai tare e ca am putut sa o fac si in RATB, atunci cand am prins scaun.
           Aplicatia este foarte bine cosntruita: cu tururi, animatie, ghid de meditatie pentru cele 10 minute (cu o voce ireal de calma), basically tot ce e nevoie pentru o folosire usoara si placuta. Foarte user friendly. Are doar 2 mici dezavantaje (daca le putem spune asa, desi personal nu le consider astfel): este doar in limba engleza si, dupa modulul free, care dureaza 10 lectii, trebuie sa te inscrii si sa platesti. Sincer, ma gandesc serios sa dau banii pe ea la final, am vazut chiar un pachet atractiv pentru mine. Dar, daca nu va permiteti si doriti sa o utilizati in continuare, am vazut ca sedintele free pot fi downloadate si ascultate cand simtiti nevoia. Poate fi descarcata si pe IOS si pe Android. Va las cu poze explicatorii si va astept cu feedback.

























           

Etichete: , , , , , , , ,