Natural/ Bio goodies: peeling de fata cu caise Alverde

          Sunt foooarte multumita de acest peeling. Cautam unul bun si natural si acesta chiar se ridica la asteptari. Imi place tare mult ca miroase exact a caisa din aia buna, gustoasa, de la bunica din gradina, imi place ca are microparticule in el care curata minunat tenul si imi place ca face treaba buna din punct de vedere al punctelor negre. Mi s-a parut ca mi-a inchis o idee si porii, ceea ce nu poate decat sa ma fericeasca. Dar partea mea preferata este faptul ca tenul meu pare de portelan dupa folosirea produsului, pur si simplu straluceste.
sursa foto
          Ce pot sa mai spun despre caisa...ummm...peelingul asta e ca are si bucatele de argila, ceea ce indeparteaza pielea moarta. Uleiul Bio din samburi de caise si cel de galbenele sunt ingredientele care dau stralucire tenului. The best thing e ca produsul nu contine arome, coloranti, conservanti si alte "minuni" de genul. Singurul lucru mai putin pozitiv e ca, daca aveti tenul uscat, ca mine, produsul il poate usca si mai mult si, dupa, este foarte necesara o crema superhidratanta. E vegan, testan dermtologic, dar nu pe animale. Stiu asta direct de la ei, pentru ca, la un moment dat, le-am scris cu aceasta nelamurire  si mi-au raspuns imediat ( ceea ce le-a castigat o bila alba). Dovada mai jos.

           
       L-ati incercat? Ce ziceti? Sa auzim de bine, dragilor!


       

Etichete: , , , , , , ,