Gata de party?

         Am promis ca va tin la curent cu petrecerile, festivalurile si distractia din Bucuresti? Am promis. Asa ca iaca  doua treb'soare neobisnuite si interesante pe 23 si pe 25 iunie 2016.
sursa foto
         Prima treb'soara se numeste Noaptea de Sanziene si se petrece joi, 23 iunie, intre orele 19.30 si 23.00 la Muzeul National de Arta unde se da petrecerea anuala in cinstea Ielelor (cum se numesc aceste zane nebune la bunica mea la tara) care sunt ursitoare, protectoare ale naturii si aducatoare de dragoste. Dar anul asta vine cu o intorsatura faina: va fi prezent si Brancusi printr-o expozitie de fotografii in Galeria Nationala si o mica aventura pentru cei mici. Pe langa asta va fi alai de Sanziene, concert de etno-jazz cu Irina Sarbu & Ethnotic Project, teatru in rostirea lui Victor Rebengiuc, dans contemporan cu Liliana Iorgulescu si alte cateva surprize. Sunt convinsa ca va fi magic! Click aici pentru detalii.
sursa foto
       A doua treb'soara este Petrecerea verde - Kultiva. Este un eveniment absolut neobisnuit, dar care mi se pare genial. So, pe 25 iunie, intre 12.00 si 15.00, foarte aproape de Bucuresti, adica in Chitila, va fi petrecerea verde de lansare a proiectului Kultiva, unde se va lua "masa cu picioarele pe pamant, savurand din mancarea locala, cu impact minim asupra mediului si fara farfurii de unica folosinta" (descrierea e de pe pagina evenimentului, dar mi-a placut atat de mult ca am furat-o). Vor fi diverse jocuri, discutii si se va face inscrierea la cele 23 de ateliere care alcatuiesc proiectul Kultiva - cursuri teoretice si practice, de weekend, despre cum sa iti cresti hrana autohton. Se poate ajunge acolo cu microbuzul 150, plecare din Valea Oltului; autobuz 422, plecare din Piata Clabucet, apoi legutura cu microbuz 150. Pentru aceasta neobisnuita petrecere trebuie sa va inscrieti la acest link pana pe 22 iunie 2016, pentru ca organizarea sa se desfasoare in bune conditii. Detaliile le gasiti in evenimentul de pe facebook.
        Amandoua mi se pare minunate, tare tare mult mi-ar placea sa merg. Dar cum inca nu pot iesi din casa, sper sa mergeti voi si sa imi spuneti cum a fost. Have fun si nu uitati de poze! Bye, dragilor.

Etichete: , , , , , , , , ,