Natural/ bio goodies: Itopik de la Idoki - balsam emolient pentru corp

      Buna, dragii mei. Nu, nu am inceput sa vorbesc in limbi necunoscute, vreau doar sa va spun despre un balsam de corp extrem de bun pentru pielea foarte foarte uscata. Eu am tipul ala de piele care, oricate vitamine as lua, oricate lichide as bea, tot super uscata e. Asa ca atunci cand dealer-ul meu secret (shhh, nu stiti nimic) mi-a pasat crema Itopik am fost tare incantata.
      Madam Itopik intra foarte usor in piele, hidrateaza intens, nu lasa urme de grasime. Pielea mea s-a simtit bine instant. Mi-a placut si faptul ca nu are parfum din doua motive: nu imi place sa am mai multe mirosuri amestecate pe corp - deodorant, parfum, etc- si apoi nu suport parfumurile puternice pentru ca imi dau dureri de cap. Este 100% naturala; contine maces si  germeni de grau, omega 3 si omega 6. Este potrivita si pentru bebelusi si copii, chiar si pentru cei cu piele atopica.
     Am intrat pe site-ul Idoki si am rezonat foarte mult cu viziunea lor de marketing: ambalajele lor sunt din materiale reciclabile, fara cutii de carton, pentru reducerea pachetelor. Tot in cadrul viziunii de sustenabilitate, cei din spatele brandului cerceteaza si dezvolta mereu noi tehnologii care permit substantelor active sa fie foarte eficiente, fara ca acest lucru sa fie in detrimentul mediului. Mai multe detalii gasiti pe site-ul Idoki. Produsele nu au parabeni, siliconi, parafine, uleiuri minerale, materii petro-chimice, parfumuri sau coloranti sintetici.
    Stiu ca am avut si un gel de dus de la ei, care mi-a placut foarte mult, din aceleasi motive ca cele de mai sus. A curatat bine, dar bland in acelasi timp. O singura caracteristica poate sa vi se para neobisnuit e faptul ca nu face prea multa spuma, dar cam asa sunt produsele 100% naturale pentru ca nu se folosesc agenti chimici care sa mareasca volumul de spuma.
      In concluzie, Idoki are votul meu. Da, merita banii, merita folosit. Nu am gasit nimic negativ la ei. Ce am incercat pana acum mi-a placut foarte mult.
sursa foto
         
             In plus, produsele nu sunt testate pe animale. Au fost foarte draguti si mi-au raspuns la  mesajul de pe facebook.


Etichete: , , , , , , , , , , ,