Pantofi frumos mirositori

    Cred ca toti ne-am confruntat la un moment dat cu mirosul ala dubios pe care il prinde incaltamintea, mai ales cea intens folosita si care revine chiar la scurt timp dupa spalare.
      Ei bine, la un moment dat am dat peste un articol care spunea ca, prin punerea unor pliculete de ceai in pantofi, sandale si ce mai avem noi prin dulap, acestia nu numai că nu vor mai mirosi urat, ci chiar vor mirosi yummy. Asa ca am pus labuta pe o cutie de ceai si am incercat. Si am fost tare happy sa imi dau seama ca functioneaza.
       Am încercat cu ceai verde. Rezultatul nu a fost nemaipomenit, pentru ca ceaiul verde nu are un parfum puternic, dar se simtea un oarecare miros fresh. Apoi am luat niste pliculete cu ceai de fructe si rezultatul a fost mai intens. Cu cât ceaiul are un parfum mai puternic, cu atat pantofii vor mirosi mai fain.
         Seara faina si pantofi frumos mirositori!

Sursa foto 

Etichete: , , , , ,