Provocarea lunii iunie

      Salutare! Ia sa vedem cine ghiceste ce postare e la rand acum, la inceput de luna. E..eee: provocarea sportiva a lunii iunie! Uhuu!
       Stiu ca ne dorim sa intram in forma si sa aratam cat mai bine, dar parca pe caldurile astea nu prea ne mai vine sa ne ostenim cu un program complicat, cel putin nu mie. Asa ca m-am gandit sa simplific procesul si, din cautare in cautare, am gasit 4 miscari deloc complicate pentru un abdomen plat. Asa cum v-am obisnuit, mai jos va atasez poza si pe site-ul Health (click aici) gasiti articolul respectiv cu toate explicatiile de rigoare (in engleza). Mie mi se par usoare si si interesante. Si am impresia ca vor da destul de rapid rezultate. Bine, in acest proces conteaza foarte mult si ce mancam, ce bem, cat de des facem sport si chiar si orele de somn.Daca aveti nelamuriri nu ezitati sa le scrieti mai jos, in comentarii si ma voi stradui sa raspund cat mai clar.
 Ma apuc si eu de ele incepand de azi si va astept sa ne intalnim pe aici si sa ne batem in patratele. Hahaha.
      Va urez rezultate rapide! Bye bye
sursa foto

Etichete: , , , ,