Un somn de calitate face cat 3 cafele

            Am tot auzit in jurul meu oameni care au probleme cu somnul: fie ca e vorba de insomnii, fie ca dorm putin si prost si m-am gandit sa pun cateva tips and tricks in articolul asta, poate ajut pe cineva.
            Pe langa sfaturile pe care deja le-am dat aici si care se invart in jurul plantutelor calmante, iaca ce mai fac eu atunci cand nu pot sa dorm: in primul rand incerc sa ma zenuiesc. Cu minim o jumatate de ora, sau chiar cu o ora, fac tot posibilul sa ies din starea de agitatie care ma cuprinde pe parcursul zilei, asa ca imi pun o muzica relaxanta pe fundal si ma apuc sa fac niste yoga. Ignor tot ce vine din afara: dau telefonul pe mod avion, inchid usa la camera, trag jaluzele si intru in yoga mood, fara sa imi fac to-do list-uri in cap.
               Dupa ce am terminat cele cateva exercitii de relaxare, ma duc si fac o baie in care adaug niste uleiuri esentiale gen lavanda, santal, sau adaug bile de baie efervescente si ma rasfat cu lumanarele in jur, ascultand un audiobook. Apoi beau un pahar de lapte cald cand e frig si nani time. Daca e prea cald pentru lapte cald, imi fac un ice tea de tei cu menta. Dorm dusa apoi.
                Sunt momente cand, cu toate cele de mai sus, nu pot dormi. Atunci, in loc sa stau in pat si sa ma chinui, sa ma enervez, aprind lumina, ma ridic din pat si imi iau o carte care ma relaxeaza sau imi fac un mic masaj capilar, continui cu gatul si termin cu picioarele. Vara folosesc si o crema pe care am tinut-o in frigider si apoi clar ajung in imparatia lui Mos Ene.
                Daca niciunul din aceste sfaturi nu ajuta si va treziti mai obositi decat inainte de somn, cu dureri de spate, atunci posibil ca problema sa fie de la perne, de la saltea. Daca acestea nu mai ofera suportul si confortul de care aveti nevoie, atunci e cazul sa le schimbati. M-am uitat pe site-ul unui producator de saltele si am aflat ca exista 3 feluri de saltele: cu arcuri, cu latex si cu spuma de memorie, Tot pe site-ul celor de la  Magniflex am aflat ca cele cu arcuri nu sunt tocmai recomandate, pentru ca se deformeaza repede, cele din latex sunt o versiune mai ieftina a celor cu memorie si au proprietatea de a reveni imediat ce ne-am ridicat la forma initiala, iar cele cu memorie au fost create in urma cu 20 de ani de NASA, sunt flexibile si se adapteaza bine la forma corpului nostru.
               Si daca tot am ajuns pe site-ul Magniflex, am balosit de n-am mai putut pe fiecare din saltelele lor. Va las mai jos poze ca sa intelegeti ce spun, cu o mica descriere. Ma bate gandul sa imi iau si eu, mai ales ca au livrare gratuita si garantie pe viata. Ca sa nu mai zic ca am dat de un articol minunat de interesant la ei, despre saltele ecologice si cum le alegem, cum ne dam seama care sunt. Link la articol aveti aici. Voi aveti? De care, cum, de unde? O zi faina si un somn usor diseara!

Saltea din colectia Classico - Zip Sleep New - " cu miez din spumă moale Elioform - o spuma elastica si aerisita care ofera un suport excelent corpului.  Asigura o pozitie corecta coloanei vertebrale si relaxeaza umerii, soldurile si genunchii. Materialul husei este tratata cu Aloe Vera. Proprietăţile curative ale aloe sunt benefice pentru sistemul imunitar, ajuta la relaxare la nivelul pielii si va scuteste de alergii şi iritaţii. Salteaua are grija de sanatatea ta si buna dispozitie."


Salteaua din colectia Premio - Versailles: "este imbinarea perfecta dintre calitate excelenta si design. Extrem de confortabila si nedeformabila. Husa sofisticata si eleganta Pierre Cardin. Garantie: pe viata "

Si OMG: perna care face masaj: "O perna din spuma cu memorie cu structura in relief, pozitionata  in partea superioara a pernei pt un masaj  delicat in zona cervical si a scalpului.  Sustinerea intr-o pozitie corecta  a capului si efectul delicat al masajului duc la o seminificativa imbunatatire a somnului."




Etichete: , , , , , , , , , ,