Salata rapida si satioasa de vara

    Hello, dragilor. Am lipsit mai mult decat era regulamentar pentru ca am lucrat la noua casuta a blogului, unde sper sa ma (il) mut zilele astea.
    Pana atunci am venit cu o reteta rapida, usoara si foarte satioasa. Se preteaza la fel de bine si ca o garnitura si ca fel de mancare de sine statator. Ca sa nu mai spun cat e de gustoasa.
     So:
- 1 sau cati doriti ardei grași rosii taiati dupa cum doriti
-  2 sau cati doriti morcovi taiati dupa pofta inimii
- o jumatate de varza rosie ciopartita
- 1 cutie de naut fiert, spalat si scurs
- o mana de caju sau ce alune va sunt mai aproape de suflet
Se amesteca toate intr-un bol mare si se face un sos din:
- 2 lingurite de unt de arahide
- 1 lingura de ulei de masline
- o jumatate de lamaie din aia verde (lime) sau galbena daca nu gasiti (merge la fel de bine)
- 3 linguri de apa
- 1 lingura de mustar (eventual Dijon, dar nu e musai, numai sa aiba ingrediente ok)
- o jumatate de lingura de sirop de artar sau miere
- sare, piper, usturoi dupa gust.
       Se toarna domnul sos peste doamna salata si se amesteca cu ravna. Jumatatea carnivora a cuplului a adaugat niste carne in portia sa de salata. Eu am lasat-o asa. Si ne-am îndopat cu spor. Se bateau turcii la gura noastra. Recunosc ca am avut inima cam stransa cand am pus mierea si untul de arahide. Ma gandeam ca va iesi foarte dulce. Dar nup. Din contra: s-a imbinat foarte bine cu toate legumele. Iar nautul, daca il luati nefiert, se lasa la inmuiat. Eu l-am lasat peste noapte si apoi s-a fiert usor. M-am inspirat de pe Pinterest, mai exact de aci. Reteta originala continea si o mare cantitate de kale, dar nu am gasit. Nu e mare pierdere, a mers de minune si fara.
        Pofta buna, seara faina. Hugs!


Etichete: , , , , , , ,