Provocarea sportiva a lunii august

  
      Hey, guys. A mai trecut o luna, a inceput o alta si hop si eu cu ideea sportiva pe august.
      De o vreme am inceput sa ma ocup si de picioare, asa ca am decis ca bicicleta statica de la mine din sufragerie sa nu mai fie pe post de cuier, ci sa isi reia utilitatea. Si, dupa cateva scotociri pe my best friend - YouTube - am dat de videoul de mai jos. Care este chiar fain, ma energizeaza, are muzica de background care ma inspira sa pedalez si nu dureaza o eternitate, sa mori acolo de inima.
          Iar tipul care a facut videoul mi se pare foarte tare: are o voce convingatoare si parca simte cand nu mai pot si exact atunci baga o incurajare. So, da, mi-a placut si il recomand cu caldura. In plus am inceput sa vad roadele: s-au trezit si muschii din leneveala si a crescut rezistenta. Spor, dragilor!



Etichete: , , , , , , ,