3 sampoane care mi-au salvat parul (partea I): Favisan

      Ajunsesem la un moment dat sa ma panichez pentru ca imi pica parul într-o veselie. Scoteam pumni de par din cap. Si mai eram si intr-o lipsa crunta de timp si nu reuseam sa ajung la doctor. Asa ca am inceput cu ce mi-a fost mai la indemana: samponul. Am incercat 3 sampoane tare bune si pana la urma am scapat de problema. Azi va povestesc de unul si continui cu celelalte în alte doua postari separate pentru a nu ma lungi prea mult pe aici.
       Primul pe care l-am incercat a fost samponul impotriva caderii parului cu Ginkgo Biloba de la Favisan. Mi-a placut, avea un miros suav de plante, reuseam sa il aplic foarte bine pe par, se spala foarte ok, nu ramanea in par. Pret foarte bun si sticla maricica. Se gaseste în plafaruri si in unele farmacii. In plus este marca romaneasca (deci stimulam economia un pic), naturala, netestat pe animale (ci pe voluntari). Mi-a parut ca si-a facut treaba. Incet incet manuchiul de par cazut s-a diminuat. Iar faptul ca la final am urmat instructiunile si m-am clatit cu otet  de mere cu miere(se putea si cu lamaie, dar uitam mereu sa o aduc in baie) mi-a facut parul sanatos, stralucitor si la fel de maleabil ca si cum l-as fi clatit cu balsam. Nu va fie frica, otetul de mere cu miere nu are un miros foarte puternic si nu ramane in par, ci se evapora ca si cum nu ar fi fost.
        In concluzie merita banii, a fost o imbunatatire vizibila a parului, mi-a placut ca e natural si miroase a plantute. Il recomand. Mai multe despre Favisan puteti gasi aici. Nu pierdeti urmatoarele postari in care va povestesc despre celelalte doua minunate. Seara lina, dragilor

Etichete: , , , , ,