Provocarea lunii septembrie


sursa foto
 Hello, hello. Iaca a venit  si septembrie. Si, pentru ca azi am hotarat ca o luna sa incerc sa vad doar partea pozitiva a lucrurilor si sa nu ma plang de nimic, nu ma intristez ca a trecut vara, ci ma bucur ca vremea va fi blanda si natura se va schimba intr-o paleta minunata de culori. Dar, doar pentru ca a venit toamna si umblam un pic mai acoperiti, nu o sa ne lasam pe tanjeala cu sportul. Asa ca azi am mai adaugat un mic exercitiu la rutina mea de exercitii. E usor de facut, il poti face si cand nu ai mai mult de 5 minute ( se pare ca am o mica obsesie cu acest numar de minute in ultima vreme). Si chiar am simtit ca lucreaza niste grupe de muschi, fix acelea care trebuiesc trezite la viata pentru a avea un posterior de invidiat.
       Have fun. Toamna faina si colorata!


Etichete: , , , ,