Duolingo - aplicatie faina pentru limbi straine

      Hey, there! Am venit sa va spun scurt si cuprinzator de o aplicatie faina pe care am tot folosit-o in ultima vreme: Duolingo. Am aflat de ea de la un coleg de serviciu, care imi spune de fiecare data ceva interesant. Si, iata ca nici de data asta nu s-a dezmintit.
      E o aplicatie usoara, foarte user friendly pentru a invata sau a verifica si imbunatati o limba straina. Se descarca din Google Play ( pentru android); nu stiu daca functioneaza si pe Iphone. Este gratis si foarte simpatic structurata. Ca sa nu mai spun ca iti trimite si remider pe mail daca sari peste lectii, ceea ce mi se pare foarte util, mai ales ca uneori am tendinte de lenevire. Poti sa alegi mai multe limbi straine. Selectezi limba pe care o stii si limba pe care vrei sa o inveti si apoi nivelul la care esti. Au chiar si un test de inceput pentru a vedea exact unde te situezi, in cazul in care nu stii. Exercitiile sunt de tot felul: de la completat cuvintele intr-o proprozitie, pana la a scrie dupa dictare si a traduce. I had fun.
        Ce ziceti? O incercati? Seara frumoasa, spor la invatat. Va las mai jos cateva poze, asa de teasing.

   





Etichete: , , , , ,