Cateva sfaturi eco friendly

     'na seara, dragii mei. Ramasese sa va spun despre Street Delivery. Dar mi-am dat seama ca am fost zana si nu am facut deloc poze de la acest event interesant si deja a trecut o vreme de cand s-a intamplat, asa ca va las pe voi sa va desfatati cu pozele profi facute de altii aici, aici si un filmulet. Mie mi-a placut foarte mult: mancare buna, haine minunate hand made, cosmetice naturale, muzica faina si diverse zone de relaxare. Anul asta tema a fost Meserii si am avut parte de documentare scurte si fascinante si diverse ateliere geniale: de făcut hârtie, de sculptat in lemn etc.
        Si am gasit si ceva care mi-a uns sufletul: mici sfaturi simple si simpatice despre cum sa fim eco friendly si sa si economisim: apa, energie si chiar bani. Va las pozele cu acestea, iertata fie-mi calitatea, promit sa ma specializez mai bine, ca sa nu va mai torturez data viitoare. Am vazut ca exista perceptia asta ca e greu sa fii eco, ca e complicat, ca e scump, ca e fita. Nu e greu deloc, e chiar ieftin si simplu. Nu e nici fita avand în vedere ca mari suprafete de pamant sunt inghitite de gunoaie care polueaza si afecteaza sănătatea a noastra, a copiilor si a animalor noastre. Orice schimbare conteaza, chiar daca începem cu lucrurile mici. In plus, daca eu reusesc sa conving pe cineva, acea persoana mai convinge pe cineva and so on, lucrurile se schimba in bine.  Trebuie sa avem grija de planeta noastra: e singura care are ciocolata. Hehe.
     Va pup cu drag. Seara faina.






Hartia, plasticul si sticla le duc la containerele speciale de reciclat puse la diverse colturi de strada. Se pot duce si la diverse centre de reciclare, daca sunteti interesati de detalii, lasati-mi comentarii.

Economie la curent si banuti. Acestea sunt variantele prietenoase cu mediul pentru că pot fi reciclate. Rorec se ocupa si de ele

 Bateriile se pot duce la reciclat la orice Mega Image aveti pe langa voi. Eu le strang intr-un recipient si cand l-am umplut, profit de un drum la cumpărături si il golesc la ei.




Electronicele si electrocasnicele le recicleaza cei de la Rorec. Am povestit experienta mea cu ei si alte detalii aici.

Etichete: , , , , , , , , ,