Natural/ bio goodies: Gel fixativ pentru sprancene Alverde

        Sau asta am crezut eu ca am luat. Mwahaha. M-am dus intinsa intr-o zi la DM sa caut un gel pentru sprancene de la Alverde. Dupa ce m-am invartit pe acolo ca o gaina fara cap (asta pentru ca multe etichete de pe produsele Alverde nu sunt traduse in totalitate din germana - pe care n-am binevoit sa o stiu - in romana), am prins de maneca o domnisoara care lucra in DM  si am rugat-o frumos sa ma loveasca peste...aaa..sprancene cu gelul dorit. Dupa 1 minut in care si ea s-a uitat un pic confuza, mi-a intins produsul.
          Incantata maxim am platit si am fugit acasa unde am incercat imediat produsul. Am fost foarte multumita de el: s-a aplicat extrem de bine, cu ajutorul unei pensule foarte subtiri, capacul cu pensula respectiva este foarte usor de manuit. La mine a durat toata ziua si s-a terminat de tot dupa o luna de folosire intensa. Avand sprancene cam curgatoare, am fost in al noualea cer sa vad ca functioneaza cu adevarat si au stat in pozitia dorita. Nu m-au usturat ochii mei extrem de sensibili, are un vaag miros dulce, foarte putin dulce si foarte placut.
         Partea cea mai tare vine acum: vrand sa scriu despre el, am dat pe google translate sa vad ce scrie pe site-ul lor si am ras cu lacrimi juma de ora. Produsul nu este chiar gel fixativ pentru sprancene, ci un ser pentru ingrijirea genelor(!!!). Ahahaha. Un ser care se aplica la radacina genelor pentru a le face mai lungi, mai groase si mai voluminoase. Genial, genial! M-am cracant de ras. So, daca vreti un produs cu dubla utilizare, il recomand pe acesta: se pare ca e minunat pentru gene (spun se pare pentru ca eu nu l-am incercat deloc pe gene) si functioneaza foarte bine si pentru sprancene. E ca un rimel transparent care tine tot la locul sau. Ca sa nu mai zic ca este un produs natural, fara conservanti sintetici, foarte ok pentru ochi sensibili. Si este un produs netestat pe animale, Iar ambalajul minimalist este reciclabil.
sursa foto
         Da, il recomand si il voi mai lua, Pretul fuse foarte ok. Voi ce produse cu dubla functionalitate folositi? Ati patit vreo nefacuta din asta?
p.s: produsul este cumparat inainte sa intru in provocarea iulie fara plastic. Daca nu stiti despre ce e vorba, click aici

Etichete: , , , , , , , , ,