Papa bun in 5 minute

      Nush altii cum sunt, de eu, de obicei, sunt pe fuga si nu am mai niciodata timp sa gatesc feluri complicate de mancare. Asa ca, am fiert intr-o zi o cantitate mai maricica de orez brun, simplu: fara condimente, fara nimic altceva si am bagat-o la frigider. Se poate si congela, asa fiert, pentru a scoate cand aveti nevoie si a incropi repede un fel de mancare. 
      A doua zi, inspirata de YouTube, am prestat o reteta cu orez brun, absolut  delicioasa si care nu a durat mai mult de 5 minute sa fie facuta. 
Eu nu am avut patrunjel si mi-am dat seama că nu am facut poza abia cand am pus orezul în casoleta pentru job 😀

Ingrediente:
-orez brun deja fiert
- oua
- sos de soia
- ceapa verde sau rosie sau de care aveti
- ardei iute, sare, piper
- patrunjel si orice alta minune va mai vine prin cap.
      Punem orezul intr-o parte de tigaie, in cealalta parte  punem ouale, care se amesteca intr-o omleta ad hoc. Dupa ce omleta a inceput sa se faca, amestecam cu orezul din tigaie, apoi adaugam ceapa tăiată, ardeiul iute taiat, sosul de soia, sare si piper dupa gust. Si voila, se poate manca. Hehe. Pofta buna.
        Btw, mie nu mi-a iesit orezul brun din prima, pentru ca l-am fiert putin si nici nu puteam nici  sa bag dintii in el. Asa ca, daca si voi ati patit asta, iata mai jos solutia. Seara faina, dragilor.
l



Etichete: , , , , , ,